یادداشت های یه پسر کوچولو

این وبلاگ یادداشتهای من است . من پوریا ده سال دارم .

یادداشت های یه پسر کوچولو

این وبلاگ یادداشتهای من است . من پوریا ده سال دارم .

پوریا جون تولدت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
بابا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ب.ظ http://gizilgool.blogsky.com

انتظار میرود در تعطیلات نوروزی بیش از پیش بر حجم سایت خود بیافزایی .
نوروز مبارک.

پریسا چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.jekjeko.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی قشنگه
حتما یه سری هم به من بزن نظر یادت نره هااااااااااااا

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

منتظرتم

امین سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.sevoma.class.mihanblog.com

سلام ... خوبی پوریا جان ؟ به ما هم سر بزنی ها ...
دوستار تو !‌!!!‌!‌!‌!‌!‌!‌
راستی حالت چطوره ؟
با اجازه !
راستی نپرسیدم چه خبر ...
موفق باشی !
راستی نپرسیدم خوبی ؟
به من هم سر بزن !
دوست دار تو
پیروز باشی !
حالا استقلال هم شدی مشکلی نیست !
ولی ابومسلم از همشون بهتره !
پیروزی که ۴ تا خورد
سر بزنی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد